Strona główna

poniedziałek, 20 października 2014

Barr Lake, zombie crawl and Rocky Mountain.

Cześć, przeepraszam, że tak rzadko tu zaglądam, ale kompletnie nie mam motywacji :C.
U mnie mega w porządku, z rodziną dogadujemy się naprawdę dobrze, żadnych problemów.
Na dniach pewnie zapiszę się na prawko, żeby już w końcu to sobie zdać.
Co do szkoły, to zdecydowałam się na kursy weekendowe, jeden na Florydzie, drugi w Chicago. Ale to dopiero w przyszłym roku więc mam jeszcze trochę czasu. Wczoraj byłam w Rocky Mountain National Park i do teraz zbieram szczenę z podłogi. COŚ PIĘKNEGO.
Mam też kilka zdjęć jeziora 10 min od mojego domu i z zombie crawl w Denver - fun jak cholera :D. W przyszły weekend śmigamy z Agatą nad Crystal Lake :). Także no zwiedzamy, zwiedzamy jak najwięcej!

Barr Lake:



Zombie crawl w Denver:






i na koniec przepiękne Rocky Mountain:





















Do napisania! :*

14 komentarzy:

  1. Świetna kurtka!! Gdzie kupiłaś jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w popularnym w Stanach TARGECIE :D.

      Usuń
    2. Dzięki! Boska, mam nadzieję, że jak zawitam w USA to jeszcze będzie, bo się zakochałam <3 jeszcze tam nie trafiłam, nie zarobiłam ani dolara, ale planuję już wydatki :D

      Usuń
    3. haha! ale tutaj sporo genialnych ciuchów jest, także uwierz mi, że na jednej kurtce nie stanie :D.

      Usuń
  2. Ah cudowne zdjęcia i ta przestrzeń! Nie jestem wielką fanką gór ale Rocky Mountain też skradły moje serce :)

    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że i ja fanką gór nie jestem! Ale Rocky Mountain są tak przepiękne, że to szok w ogóle. To trzeba zobaczyć na własne oczy :)

      Usuń
  3. Booże mój jakie widoki... no ja już chcę tam gdzieś być i mieć też takie swoje widoki! :P

    Fakt.. kurtka mega! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo nic nie mów! zapiera dech w piersiach na maxa :D.
      trzymam mocno kciuki za Ciebie! w końcu znajdziesz swój mały kawałek w USA :)
      a dziękuję :).

      Usuń
    2. Hahahah śmiać mi się chce teraz jak czytam ten komentarz! :D
      Popacz... znalazłam swój kawałek USA w końcu! I to na dodatek całkiem bliski kawałek od Ciebie... :))
      Liczę na spotkanie! Jeej jak się cieszę :D :D

      Usuń
  4. Jaki widok! Jakie zdjęcia! SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne widoki! O wiele bardziej kręcą mnie takie miejsca niż zakręcone, ciągle biegnące miasto. Super! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń