czwartek, 18 września 2014

Jestem w Colorado.

Cześć myszki!
Nareszcie mam czas, żeby usiąść i napisać coś dla was.

Może zacznę od tego iż latanie to meeeeeega sprawa. Pomimo ponad 9h w samolocie to mega mi się podobało! Świat z samolotu jest tak piękny.. Rozmarzyłam się.
Orientation fajne, śmiechu dużo było, poznałam kilka naprawdę cudownych dziewczyn i właściwie dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy. Jedzonko dobre, naaaprawdę!
Po 4 dniach w hotelu i wycieczce do NY, za którą gdybym musiała zapłacić sama żałowałabym okrutnie czekały mnie jeszcze 4h w samolocie do Denver. Przed wylotem poznałam Andreę z Czech, która mieszka w Colorado Springs. Spotkamy się pewnie nie raz :).
Colorado samo w sobie przecudowne! Widok gór jest niesamowity. Weekend spędziłam w Colorado Springs u dziewczyny hosta, która jest niezwykle miłą i kochaną osobą! Poznałam jej rodziców, którzy też są super. Cała moja rodzina jest mega spoko! Śpiewamy w samochodzie, żartujemy, jest okay! Byliśmy w Garden of the Gods. Zakochałam się totalnie w tym miejscu i na pewno będę chciała tam wrócić. Spróbowałam amerykańskiego jedzenia, które nie spodobało się mojemu żołądkowi i trochę cierpiałam. Ale już jest ok! Muszę się tylko przyzwyczaić.
Z młodym się dogadujemy bardzo dobrze, żadnych problemów nie ma. Dzisiaj pierwszy raz złapał mnie sam z siebie za rękę :).

Teraz będę w Commerce sama przez 10 dni bo host dzisiaj poleciał do Berlina. Młody mieszka u mamy. W sobotę mam lunch z koleżanką hosta-mega miła! W poniedziałek mam lunch z mamą hosta - muszę być w sukience :D. W weekend też chciałabym spotkać się z Agatą.

Miałam już jeden mały kryzys 'co ja tutaj robię, chcę do domu!', ale ogarnęłam się! Mamy super sąsiedztwo, które zaproponowało mi pomoc w razie W pod nieobecność hosta i wgl jest OK.

do napisania :*, a teraz kilka zdjęć:


TOP OF THE ROCK




KISSING CAMELS


Garden of The Gods

Garden of The Gods


6 komentarzy:

  1. Super, że Cię tak wszyscy miło powitali! :) Obyś zawsze trafiała na fajnych ludzi :D Czekam na więcej zdjęć z CO, jestem strasznie ciekawa jak to u Ciebie wygląda. Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się częściej tu odzywać i wrzucać więcej zdjęć :).

      Usuń
  2. no, no ładnie tam u Ciebie :) dawaj więcej zdjęć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie tam! Tobie się podoba, to najważniejsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są mega! Super, że Ci tam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pozytywna notka! Super :))

    OdpowiedzUsuń